maandag 2 juni 2014

Mojo Monday 348 + statistieken ;-)

Hallo allemaal,

Het is maandag. Dat moet genoeg zeggen ;-)
De schets van Mojo Monday van deze week is weer toppie! Ik zou zeggen, doe ook gezellig mee!
Ik heb 15 uitgeknipte 3D kikkertjes van Eline Pellinkhof liggen. (Ja, ik heb verteld dat ik een hekel aan 3d-knippen heb, dat is nog niet echt veranderd, maar ik had de knipvellen besteld en tijdens het oppassen heb ik ze allemaal uitgeknipt en 3d gemaakt, het viel best mee). Zo'n kikkertje, wat andere leuke papiertjes en je hebt zo een leuke kaart. Helemaal als je er een mooie schets bij hebt die je nog meer richting geeft.
Zo is mijn kaart geworden:

Gebruikte materialen:
-Scrappapier: Crafts-Too
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-3D plaatje: Eline Pellinkhof
-Stempel: Eline Pellinkhof

En o ja, voor degenen die dit berichtje hebben gelezen en benieuwd zijn naar de statistieken van mei, hier komen ze:

Kaarten: 81 (Beetje veel, weet ik, maar ik had de flow)
Haken: 68 toeren (zo'n filmmarathon helpt)
Sieraden: 5 (meer dan de rest van het jaar)
Blogposts: 21
En ik schreef 27 dagen in mijn dagboek.

Allemaal nog een fijne dag!

Liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief beterschapskaartje!
    Heel leuk met het kikkerplaatje.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Wow 81 kaarten is echt veel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart.
    dat is best veel wat je hebt gedaan wow
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen