zaterdag 7 juni 2014

Markt

Vandaag was de markt waar ik al wel vaker over heb verteld. Het weer was natuurlijk fantastisch en ik heb ook veel verkocht. Ik ben daar echt superblij mee. Ik heb ongeveer de helft van de kaarten die ik had verkocht. Een goed excuus om nieuwe kaarten te maken, toch? Ook de sieraden zijn redelijk hard gegaan! Daar heb ik nog best een voorraad van, maar af en toe wil ik er wel wat bijmaken voor het volgende jaar.
Een impressie van mijn kraampje:

De hele kraam
 Kaarten 
 Sieraden

En dit is mijn nieuwe aanwinst. Een schoolbordje. Voor 4 euro gekocht op de rommelmarktafdeling. Leuk, ik kreeg bij een abbonement op de Flow (kerstpakket) een boekje over handlettering. Dat heb ik altijd al leuk gevonden en ook al veel gedaan. Maar op zo'n bordje kan je goed oefenen (en makkelijk wegvegen als het niet gelukt is). Leuk hè?

Zo, nu ik deze blijde dingen meegedeeld heb, wil ik jullie graag een fijn weekend toewensen!

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je veel verkocht hebt, je kraam ziet er fantastisch uit.
    Je schoolbordje kun je volgende keer mooi gebruiken op je kraam, om je spullen aan te prijzen. Natuurlijk met die mooie letters, dus ik zeg, flink blijven oefenen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had wel een behoorlijk grote kraam hoor, dat wil zeggen dat je veel gemaakt had ook. Het ziet er allemaal netjes uitgestald uit, je kent er wat van :-) en leuk dat je zoveel verkocht hebt, dat stimuleert natuurlijk altijd om nieuwe te maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je zoveel verkocht hebt. ik vind een markt ook altijd zo al leuk alleen al om het mensen kijken en kletsen met jan en alleman maar ja je wilt toch ook van je spulletjes af, daar heb je ze tenslotte voor gemaakt. Goed geslaagd dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, grote kraam!
    Leuk ingericht en wat heb je goed verkocht.
    Super zeg, dus nu weer veel nieuwe kaarten maken :)
    Dankje voor je lieve reacties steeds.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen