vrijdag 13 juni 2014

Mannenkaart

Ik vond de schets van Tuesday Morning Sketches zo mooi dat ik zeker wist dat ik er nog een kaart mee wilde maken. Deze week zit er ook een twist aan de schets, het moet een mannenkaart worden. En er moeten ook mannenkaarten gemaakt worden bij 'the Verve blog', twee challenges combineren, dat heb ik nog niet eerder gedaan, maar leuk vind ik het wel.
Een mannenkaart dus, met mijn nieuwe spulletjes (onder andere, papier van Authentique) werd het niet zo heel moeilijk.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden:

Gebruikte materialen:
-Papier: Authentique
-Stempel: Verve Stamps
-Houten sterren: Xenos
-Knoop: Knopendoos
-Nesting Dies: Xcut
-Fineliner
-Touw

Allemaal een fijne dag!

Liefs,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en wat een schitterend papier! Ow wat ik toch graag willen dat ik ook wat duurdere papierblokken kan kopen.. Hij is echt heel mooi!
    Fijne dag!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card!!! I love the background paper and the star sentiment!!Thanks so much for playing along with our masculine challenge this week at TMS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik vind dit echt een geweldige kaart!!
    Helemaal leuk met die houtachtige achtergrond en de ster.
    Hoop dat je hiermee een prijsje wint :)
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the wood grain in the back ground and the overall look of your card! Thank you so much for joining us this week at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen