woensdag 11 juni 2014

Liftchallenge

Ja, ik ben er vandaag een beetje vroeg bij. Ik moet om 8.30 in Gouda zijn voor een belangrijk examen. De kaart die ik vandaag wil laten zien heb ik gisteren al gemaakt. Het is een Shaker Card, en met deze kaart wil ik meedoen aan de  liftchallenge. Ik vond het superleuk om de kaart te maken en het schudden heeft zo'n leuk effect. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden:

Gebruikte materialen:
-Kraftpapier & Scrappapier: Boekenvoordeel
-Stempel: Don&Daisy, Marianne Design
-Lettertang: HEMA
-Hartjespons: Action
-3D verf: Diams
-Transparant inpakpapier (Ik heb geen idee of dat de manier is om zo'n venstertje te maken, maar het werkt)

Veel liefs en een fijne dag vandaag! 

Mirjam

PS: Misschien komt er vanavond nog een blogje online. Dat is afhankelijk van paperpads en de post

7 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je examen! Ik vind de kaart echt super lief!
    Liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig trouwkaartje, leuk die hartjes erin! Lief paartje ook. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge en succes met je examen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje"!
    Veel plezier met je examen.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan op deze manier heel goed. Maar vergeet niet; tik schud of shakercard in en je wordt bedolven onder de tutorials!
    Erg leuk en lief schudkaartje heb je gemaakt. Dank je wel, en ik hoop dat je examens goed zijn gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat me raden, jij hebt CAE gedaan?! Ging het goed?
    Erg leuk, dit kaartje. Ook de hartjes als vulling, leuk! Ik ga me ook eens wagen aan deze challenge, lijkt me erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jup, ik deed CAE. Het ging heel erg goed, naar mijn idee. Ik was heel bang voor het 'use of English' gedeelte, maar toen ik een tijdje terug (ook voor school) naar Cambridge ging hebben we daar heel veel op geoefend (bij LSI) en ook dat ging heel goed. Nu 23 juli maar afwachten...

      Verwijderen