donderdag 26 juni 2014

Liftchallenge #69

Oeh, wat een leuke kaart om te liften. Ik doe graag mee. Ik heb er letterlijk een 'thank you' kaart van gemaakt omdat ik die nodig heb. Ik heb namelijk een jaar lang (inmiddels al twee, maar vorig jaar heb ik natuurlijk ook een bedankje gegeven) met een klasgenoot mogen meerijden naar school. Dat is toch minstens een kaartje waard (oké, er zit nog wat bij, maar dat vertel ik niet want ik ben bang dat hij het per ongeluk leest, je weet zulke dingen maar nooit, het kaartje wil ik wel gewoon laten zien, ik waag het er gewoon op want ik heb te weinig geduld om het vanavond pas te posten). Genoeg geheimen verklapt, op naar de kaart:
Gebruikte materialen:
-Scrappier: Authentique
-Stempels: Vervestamps (ik pakte een aantal woorden van verschillende stempels, ik deed dit n.a.v. deze tutorial)
-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Vilt: Paperandstring
-Houten sterren: Xenos
-Plakparels: Action

Met deze kaart wil ik dus meedoen aan de liftchallenge en uiteraard ben ik benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

Liefs,

Mirjam

PS: Nog 2 tentamens en dan heb ik vakantie. Ik ben een aantal leuke dingen van plan (hopelijk kan ik er morgen al meer over zeggen) en ook de mensen die nog wat van mij tegoed hebben kunnen dat binnenkort verwachten!
PPS: Mijn blogger leeslijst doet het weer gewoon! Hiep hiep hoera! Morgen zal ik alle blogs weer gaan opzoeken die ik ben gaan ontvolgen om dit probleem op te lossen (was mislukt, maar toch).


6 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje!
    Geweldig met die sterren.
    Wat een lieve reactie op mijn blog! Natuurlijk vind ik het leuk als je een DIY met de verfstaaltjes wil delen. Wil je mij een mailtje sturen?
    Lieve groet Rensina.
    PS. Wat fijn dat je leeslijst het weer doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoer houtpatroon! Leuk ook dat je de bloemen hebt vervangen door sterren, ben ik dol op! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart zeg.
    Mooi, die sterren.
    Die kun je voor vele doeleinden gebruiken lijkt mij.
    Mooie kleuren ook.
    Mijn leeslijst doet het ook weer, yeahhhhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stoer is jouw uitwerking van de liftkaart, erg leuk met de sterren! Succes met je tentamens en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof gedaan met de sterren, zo wordt het gelijk een stoere kaart! Mooie lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sterrenkaart! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge en succes met de laatste loodjes van het schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen