dinsdag 24 juni 2014

Kaarten met verfstaaltjes #2

Soms denk ik erover om een bepaald soort thema terug te laten keren op een bepaalde dag, maar meestal houd ik dat niet lang vol. Dinsdag is een klein beetje gereserveerd voor haakwerkjes, maar dat doe ik de laatste tijd erg weinig. Ik neem me telkens voor om tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal te gaan haken, maar dan vind ik het zo spannend dat ik dat helemaal vergeet. Hoe dan ook, vandaag laat ik wéér geen dekentje/haakwerkje zien, maar een kaart die ik zelf heel erg leuk vind. Natuurlijk, je mag blij zijn/trots zijn op dingen die je zelf maakt.  Het recept is eenvoudig, zelfde soort achtergrond als bij deze kaart, gebaseerd op een kaart die ik vond op pinterest.
Gebruikte materialen:
-Stempel: Marianne Design
-Huisje: Collectable Marianne Design
-Ribbelkarton: Joy! Crafts
-Verfstalen: Flexa

Vandaag nog een spannend dagje voor de boeg. Straks een intake op een school waar ik -hopelijk- volgend jaar mijn stage kan volgen. En vanavond weer 2 (moeilijke) tentamens. Maar daarna nog maar 2 tentamens en dan is het vakantie, dus het einde is in zicht! 

Een fijne dag!

Liefs,

Mirjam


2 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart. En heeeel veel succes vandaag, vanavond en met je laatste tentamens. Op naar je vakantie! Ik vond het trouwens erg leuk dat je mijn status op FB had geliked! Dank je! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! Lekker vrolijk met al die leuke kleurtjes.
    Succes met je tentamens en je intake!
    Lieve groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen