dinsdag 17 juni 2014

Jurkje voor nichtjelief

Ze is mijn allerliefste nichtje. Daarom vocht ik me op naailes door allerlei moeilijkheden heen, bijgestaan door mijn naai juf. En toen was daar het jurkje voor nichtjelief. Mevrouw had een beetje moeite met poseren, bewegen is zoveel leuker:

Het stofje is een tricotstofje, rood met kleine witte stipjes. Het patroon komt uit een Knippie die ik van de naailesjuf geleend had. 
Tenslotte wilde de kleine meid ook nog even met tante Mirjam op de foto:
Het volgende project op naailes zal i.v.m. de zomerstop nog veel langer gaan duren. Maar dat geeft niet.

Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden voor het leeslijst probleem. Het is niet zo dat ik helemaal niets zie, ik zie telkens maar één bericht en als ik op 'meer weergeven' klik, gaat hij laden, maar laat verder niets zien. Ik ben gestopt met het volgen van alle blogs en heb er daarna weer een aantal toegevoegd, maar hij blijft vreemd doen. Sorry dus als ik niet op je blogje langskom, ik doe mijn best om alles bij te houden, maar word niet boos als ik een berichtje van je gemist heb. (Ik kan altijd nog overschakelen op mijn bloglovin lijsten).

Liefs en een fijne dag!

Mirjam



6 opmerkingen:

  1. aah mirjam wat ontzettend lief. en wat staat hij haar leuk zeg!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief jurkje zeg!!! En wat betreft de leeslijst; ik heb hetzelfde probleem!! Heel irritant!!

    Ik weet echt niet wat dat nou is. Hopelijk is het snel opgelost want het ligt dus gewoon aan Blogger en niet aan ons....

    Succes ermee! En laat me even weten als je een oplossing hebt ;)

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap is ze hoor met zo een mooi jurkje. Proficiat.
    Gr, M-j.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een pracht van een jurkje gemaakt in een schattig stofje, tricot is altijd leuker om dragen, zeker voor peuters die nog veel moeten bewegen! Blogger heeft de laatste tijd wel vaker problemen, ook als ik reacties wil schrijven of zo, je bent niet alleen :-) misschien lost het zichzelf wel op...
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat vervelend zeg!
    Ik gebruik nu zelf ook altijd bloglovin en werkt altijd prima.
    Ik zie alle blogs en kan ze op volgorde bekijken.
    Succes!
    Oja, zag dit bericht ook eerder bij iemand op een blog. Die had hetzelfde probleem

    BeantwoordenVerwijderen