donderdag 19 juni 2014

It is a girl!

Naar aanleiding van de kaart van zaterdag besloot ik om ook de meisjesvariant te maken van deze kaart. Ook naar aanleiding van de schets van Viva La Verve. Alleen deze keer draaide ik iets om, dat was eigenlijk per ongeluk, maar toch vind ik het wel leuk. (Nu ik dit schrijf moet ik meteen weer aan de omschrijving van kaarten bij SU-per challenges kijken, ik kon daar echt van genieten). Anywayz, dit is mijn kaart:

Gebruikte materialen:
-Papier: Teresa Collins, you are my happy
-Houten hartjes: Komen uit een snail mail
-Lettertang: HEMA

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart! Zelf plak ik altijd alles recht omdat ik op de een of andere gekker manier het nooit leuk vind om iets scheef te plakken terwijl ik wel altijd heel mooi vind op kaarten van anderen. Misschien ben ik gewoon een beetje raar en moet ik het gewoon een keertje proberen 😃!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje!
    Helemaal mooi voor een meisje.
    En zo lief die olifantjes en de hartjes.
    Je bent goed bezig op kaartjesgebied :)
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart alweer!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefje zeg, mooie kleurtjes en dan die olifantjes, echt grappig.

    BeantwoordenVerwijderen