zaterdag 14 juni 2014

It is a boy!

Vandaag heb ik weer twee challenges gecombineerd. Ik moest wel, anders kwam ik gewoon niet uit met mijn blogpostjes (twee per dag vind ik zo overdreven). Of misschien moet ik aan wat minder challenges mee willen doen :-P
Anywayz, bij de SU-per challenge moet je embossen. Leuk! En de schets bij Viva La Verve is ook gewoon errug tof! Waarom niet combineren tot een leuke babykaart?
Gebruikte materialen (+ lange toelichtingen vandaag)
-Papier: Baby Mine, Carta Bella
-Embossingfolder: Sizzix (ik twijfelde nog tussen de stipjes of deze, maar ik bedacht dat deze vorm wel mooi bij de sterren paste)
-Houten sterren: Xenos
-Lettertang: HEMA (ik baal er een beetje van dat ze alleen maar aanhalingstekens (dus dubbel ") hebben en niet een enkele komma in de lucht, ja daar is ook een woord voor, maar ik kan er zo ga\uw niet opkomen. Daardoor was ik verplicht om er It is a boy van te maken in plaats van It's a boy. Klein verschil, maar toch. Wat wel weer heel leuk was dat je kleine sterretjes kan maken met deze lettertang)

Ik ben zoals altijd benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!

Liefs en een goed weekend!

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Echt wel supergeslaagd Mirjam de combinatie van de 2 challenges! Je doet het goed!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die tekst met een lettertang. Kan me voorstellen dat je it's had willen maken maar soms is het niet anders. It is stoort echt niet. Hooray a boy, is dat wat? In elk geval Su per leuk dat je mee doet aan de SU-per challenge. groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen