dinsdag 3 juni 2014

De deken voor Katie #3 + miniwedstrijd

Hallo allemaal,

Sinds gisteren heb ik een nieuwe 'regel' voor mezelf. In plaats van 2 cent per blogpost, 'krijg' ik 1 cent per reactie op een blogbericht. Dit zeg ik niet om maar zoveel mogelijk reacties te 'winnen' op mijn blogje ;-). Maar om reacties te krijgen moet ik bloggen, hoe meer ik blog, hoe meer kans ik heb op die leuke reacties van jullie! Zo heb ik 2 cadeautjes in één. Een leuke reactie en nog 1 eurocent om uit te geven aan hobbydoeleinden ;-). Ik hoop dat jullie het een leuke regel vinden.

Heb je geen idee waar dit over gaat, lees dan dit berichtje. 

Verder organiseer ik vandaag een miniwedstrijd. Dit heeft alles te maken met de deken die ik aan jullie ga laten zien!

Ik heb heel veel gehaakt de afgelopen week, zoals jullie zien! 
Nu is mijn vraag aan jullie: hoeveel centimeter denken jullie dat de deken is?
Laat in je reactie weten hoeveel je denkt dat het is en degene met het juiste antwoord, of die er het dichtst in de buurt zit krijgt een kaartje van mij opgestuurd. Niet iets heel bijzonders, maar gewoon een kaartje. Zijn er meerdere mensen met een goed antwoord? Dan krijgen meerdere mensen een kaartje!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken! Je hebt tot volgende week maandagavond de tijd om mee te doen! Volgende week dinsdag, tijdens de nieuwe deken update vertel ik wie er gewonnen heeft!

Succes!

Liefs,

Mirjam

11 opmerkingen:

  1. 163 centimeter.
    En wat een leuk patroon heb je daar een beschrijving van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, die reacties zijn het leukste hè.....maar ik lees zoveel dat ik niet altijd tijd heb om te reageren ....
    voor de deken : ik schat 147 cm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik gok 120 cm. Hij wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk 175 cm, maar eigenlijk ben ik heel slecht in schatten ;) 't Zou me dus niet verwonderen moest ik er meer dan een meter naast zitten....
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen