zaterdag 31 mei 2014

Winnaars Give Away

Hallo allemaal,

Ik had gezegd dat ik gisteren de winnaars bekend zou maken van mijn give away, maar dat is vandaag geworden.
En degenen die over een poosje een slakje in hun brievenbus kunnen verwachten zijn:

&

Natuurlijk moet ik daarvoor wel hun adres hebben. Sturen jullie een mailtje naar miepiescippy@gmail.com? Vertel je in het mailtje ook in welke kleur je het slakje wilt hebben? Jullie hobby's hebben jullie vermeld, dus dat komt goed!

Het kan eventjes duren voordat de prijsjes in de brievenbus vallen, omdat ik het de komende week erg druk heb met de voorbereidingen voor de markt waar ik volgende week zaterdag spulletjes hoop te verkopen! Maar ze komen écht!

Voor alle andere mensen die niet in de prijzen zijn gevallen (of deze give away vergeten waren) er komt er zeer binnenkort wéér een. Want, zoals ik gisteren vertelde bestond mijn blog toen 2 jaar en schreef ik mijn 200ste bericht. Op naar de 300!

Liefs,

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Dames winnaressen, van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeaaah, dank je Mirjam. Ik zal je mailen! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen