vrijdag 30 mei 2014

Wauw!

Vandaag twee mijlpalen in één:
-Mijn blog bestaat 2 jaar
-Dit is het 200ste bericht wat ik schrijf.
Conclusie: Ik schrijf 100 berichten per jaar? Nee. Nadat ik op 30 mei 2012 met mijn blog begonnen was heb ik 11 berichtjes geschreven. Erna een hele tijd niet en op 18 februari 2013 maakte ik een nieuwe start. En nu ben ik volop aan het bloggen en geniet van al jullie reacties, jullie blogjes en al die dingen die een mens blij kunnen maken. Mijn give away loopt vanavond om 19.00 af! Daarna zal ik z.s.m. de winnaars bekend maken! En binnenkort organiseer ik nog een give away ter ere van deze twee mijlpalen. Stay tuned dus!

Mijn blog is dus best wel geslaagd en daarom heb ik vandaag drie geslaagdkaarten uitgekozen die ik aan jullie ga laten zien:
-Papier: HEMA
-Lettertang: HEMA (tape is van Dymo)

-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Tape: Action
-Houten sterren: Xenos
-Lettertang: HEMA

-Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Tape: Action
-Houten sterren: Xenos
-Lettertang: HEMA

Allemaal een hele fijne dag en (hopelijk) tot vanavond (als ik dan de tijd vind om de winnaars bekend te maken!)

Liefs,

Mirjam


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Mijn blog bestaat volgende week 1 jaar! Ik ben nog hard aan het verzinnen wat ik daarvoor ga doen. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Eigenlijk moet ik ook een paar geslaagdkaarten gaan maken maar op de een of andere manier vind ik niet echt de tijd daarvoor. Een hele fijne dag! Ga je nog een taartje eten ;-)?

    Liefs Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een gave mijlpalen! word je toch vrolijk van als je reacties krijgt op je creaties! Op naar nog meer jaar! en wat een leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten zeg! Lekker vrolijk.
    Ik hoop dat je ze gauw kan opsturen, want dat betekend goed nieuwd voor de examen kandidaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! 2 jaar en al 200 berichtjes, zeker goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze 2 mooie mijlpalen!
    Nog vele blogjaren gewenst haha.
    Leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi en jou blog is ook heel duidelijk en warm

    BeantwoordenVerwijderen