vrijdag 9 mei 2014

Washi Rainbow

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn post van gisteren. En door jullie tips heb ik besloten om mezelf ook maar 2 cent toe te kennen per blogpost, dat gaat per 1 mei 2014 in. (Jippie, alweer 10 cent, deze post meegerekend).

En gisteren ben ik heel enthousiast begonnen met het maken van simpele Washi Tape kaarten. Het werkte behoorlijk verslavend en voor ik het wist had ik 7 kaarten liggen (jippie 35 cent). In best wel korte tijd omdat deze kaarten niet heel veel moeite kosten. Deze mooie regenboog aan kaarten wil ik natuurlijk aan jullie laten zien:






Gebruikte materialen:
-Washi Tape: Action, Wibra, HEMA & Xenos
-3D verf van Diam's (ik zag dit in de Engelse Hobbyboeken, dat ze dat gebruiken ipv plakparels. Ik wilde dat natuurlijk ook proberen, want die plakparels van de Action vallen er meteen af. Ik moet er nog een beetje mee oefenen, maar het gaat redelijk goed)
-Stickers: Action
-Stempel: Hobbycraft
-Spellbinders

Zo, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Verder heb ik nog een idee, wellicht dat ik daar vandaag nog een berichtje over schrijf. (Ik heb gisteren namelijk nog een kaart gemaakt, maar daar wil ik ook een serie van maken, net als bij deze en daar wil ik graag morgen over posten, dus mijn andere idee moet dan maar vandaag...)

Liefs,

Mirjam


PS: Ik heb een nieuwe pagina toegevoegd: HIER kan je hem bekijken. Wellicht vind je het wel interessant!


4 opmerkingen:

  1. zo onwijs simpel maar ontzettend vrolijk. je word er gewoon vrolijk van als je er naar kijkt!
    fijne weekend!

    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo simpel en toch zoooo moooi! Je hebt weer een centje verdiend :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi en lekker creatief.
    Mooie kleuren combinaties
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi zeg deze washi tape kaartjes :) super!

    Lieve groetjes
    en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen