zaterdag 10 mei 2014

Washi Rainbow #2

Het is zover! Ik heb 100 volgers. En dan zou ik een datum stellen voor mijn give away. De datum is 30 mei 2014. Op die dag hoopt mijn blog ook 2 jaar te bestaan, dus dat is wel leuk! Ik zou zeggen, meld je aan nu het nog kan!

Verder vrolijk ik vandaag jullie dag op met Washi Rainbows. En nu 'echte' regenbogen. Ik heb een complete serie van deze kaarten gemaakt (10 stuks). Het is een beetje bandwerk, maar zo voelde het niet. Ik vond het fantastisch om telkens andere kleurtjes uit te zoeken en dergelijke. Allemaal klaar voor een beetje vrolijkheid?




Materialen:
-Washi Tape: Action
-Papier: HEMA
-Houten sterren: Xenos
-Tekst: Zelfgemaakte digi's. De Happy Birthdays zijn hier te krijgen

Wat vinden jullie ervan? Kan het jullie dag een beetje vrolijker maken?

Prettig weekend!

Liefs,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Nou, dat zijn zeker vrolijke kaarten, heel mooi! Leuk, die houten sterretjes erop.
    Een mooi getal, 100 volgers! Je give away staat op mijn blog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 100 volgers!!
    Wat veel zeg, dat hoop ik ook nog eens te krijgen. Ben benieuwd naar je giveaway.
    Vind je kaartjes echt super! Leuk ook die houten sterretjes.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk!
    En zo lekker handig voor de voorraad.
    En....zo lekker vrolijk. Past mooie bij het begin van je bericht, want 100 volgers....wauw! Gefeliciteerd.
    Ik ga eens even kijken naar je Give Away.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de kaap van de 100! En je kaartjes vrolijken zeker onze dag op met al die kleurtjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 100 volgers. Ik volg je momenteel niet dagelijks wat zelfs niet altijd wekelijks maar ik volg nog alles ;-)

    Ik ben helemaal weg van deze kaarten. Leuke idee. Ik hoop niet dat hè het er vind als ik je idee overneem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen