zaterdag 3 mei 2014

Terug.

Lieve allemaal,

Ik ben terug uit het o zo mooie Cambridge. Ik heb er een hele leuke tijd gehad, maar ben wel blij dat ik weer terug ben.  Sjonge, ik was een beetje vergeten hoe vermoeiend het was om een hele week elke dag naar school te gaan. En dan ook nog naar een school waar je je eigen taal niet mag spreken. Het gekke was dat we na schooltijd ook Engels met elkaar bleven praten. Na schooltijd heb ik ook veel gedaan.
Ik heb onder andere een winkel bezocht van het leger des heils, daar heb ik twee boeken gekocht over kaarten maken (nog wel maar boeken, maar niet over kaarten maken ;-)).
Vanaf volgende week kunnen jullie weer van alles verwachten dus!

Liefs en een fijn weekend!

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Aw fijn dat je goeie tijd hebt gehad! Welkom terug weer ;-)! We hebben je gemist! Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug en rust dan eerst maar effe uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen erg leuk geweest daar.
    Ben benieuwd naar de dingen die je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen