donderdag 22 mei 2014

SU-per challenge #42 Mannenkaart

Het is echt supertoevallig, ik wilde vandaag mannenkaarten gaan maken en precies deze week moet je bij de SU-per challenges een mannenkaart maken. Tof toch?
Ik ben een beetje gaan puzzelen met vormpjes, n.a.v. een voorbeeld op Pinterest. En daar is deze kaart uitgekomen:

-Papier: Action
-Stempel: Hobbycraft
-Houten sterren: Xenos

Ja, weer bruin en blauw, maar dat is echt een mannencombinatie, vind ik. Ik ben er best tevreden over, wat vinden jullie?

Wens ik jullie verder nog een fijne dag!
Liefs,
Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje.
    Kan inderdaad goed voor mannen.
    Lieve groet, Rensina.
    PS. Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe, coel! Het is best wel mannelijk, ja. Al zou ik dat ronde dingetje eerder knippen met een kartelschaar dan dat ik 'm een rand van rondjes. Is misschien net weer wat stoerder. =D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toeval bestaat niet, dat zie je nu maar weer ;-)
    Heel erg leuk, deze mannen kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte stoere mannenkaart, prima gelukt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave mannenkaart! Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenge.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Komt dat even goed uit, dat je net een mannenkaart wilde maken! Hij is leuk geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen