zaterdag 17 mei 2014

SU-per challenge #41

Iedere keer wilde ik meedoen bij de SU-per challenges, maar telkens vergat ik het weer of had ik geen inspiratie voor een project. Nu wel, schetsen vind ik altijd fantastisch om te doen en laat dat nou net de uitdaging van deze week zijn. Met deze kaart wil ik dus ook meedoen aan de challenge!
Ik heb mijn favoriete kleurencombinatie er weer bij gehaald, blauw met bruin en het verder simpel gehouden.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Gebruikte materialen: 
-Scrappapier: Boekenvoordeel
-Stempel: Digi MBM (meer over MBM kan je hier lezen ;-))
-Embossingfolders: Sizzix & Cuttlebug

Verder nog wat 'persoonlijk' nieuws. Ik heb heel lang getwijfeld of ik erover zou schrijven, maar het is een behoorlijk verhaal en eerlijk gezegd wil ik niet dat iedereen het lezen kan. Ik zocht een manier om een bericht te schrijven die alleen voor volgers te lezen is, maar kon het zo gauw niet vinden. In ieder geval, de afgelopen week is heel heftig geweest, wat betreft mijn opleiding. Eigenlijk is het hele afgelopen jaar al een achtbaan geweest, maar deze week was wel de top. Ik volg momenteel een deeltijd traject, maar ga overstappen naar een duaal traject. Het was de vraag of dat door kon gaan, zo niet, dan heb ik gewoon 2 jaar voor niks geleerd. Gelukkig ben ik toegelaten in het traject en kan ik daar volgend studiejaar mee beginnen, er zitten wel voorwaarden aan en ik moet echt aan mijzelf gaan werken, ik moet stabieler worden en wat meer als een leider op durven treden. Dit is in het kort mijn verhaal, als je er meer over wilt weten mag je me altijd mailen!

Een heel fijn weekend allemaal!

Liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt!

    Klinkt erg heftig met je opleiding! Dat is heel wat om als leider te durven optreden, wil je daarbij heel veel succes wensen, ik weet dat dat erg moeilijk is.
    Maar kop op: Je kunt het wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n leuk kaartje! Ik ben zelf niet zo'n kaartenmaakster (hooguit een randje eromheen haken), maar ik vind het leuk om jouw creaties te bekijken.
    Sterkte met alles rond je opleiding. Het ging/gaat bij mijn kinderen ook niet altijd van een leien dakje en dat is best enerverend als je er middenin zit. Ik hoop dat het bij jou op z'n pootjes terecht komt en dat het lukt met de overstap naar een ander studie-traject!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je de kans gepakt hebt om mee te doen deze keer met onze sketch! Je kaartje is hartstikke leuk geworden! Ik wens je veel succes met je studie! Knap dat je de stap gezet hebt om te switchen! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen