zaterdag 24 mei 2014

Sieraden

Na bijna een jaar heb ik de kralendozen weer eens uit de kast gepakt om nog een paar sieraden te maken. Over 2 weken sta ik er al de hele dag mee op een markt, dus er moeten wel een paar kettingen bij komen. Eigenlijk vond ik het best leuk om het weer eens te doen, maar kaarten maken vind ik nu gewoon leuker. Het voelt alsof ik daar meer mijn creativiteit in kwijt kan. Maar, ik kwam er niet voor om dat uit te leggen, maar om twee kettingen te zien uit de collectie die ik de afgelopen dagen heb gemaakt:



Wat vinden jullie ervan?

En nu ga ik gauw feestvieren, mijn papa en mama zijn vandaag 29 jaar getrouwd en dat vieren we natuurlijk!

Liefs en nog een fijne dag!

Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kettingen zeg en gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kettingen. Ik heb zelf ook een poosje sieraden gemaakt en maakte ook regelmatig van zulk soort kettingen! Het was altijd een uitdaging om mooie kralen bij elkaar te zoeken. Veel plezier met feestvieren!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze superleuk! Ik heb zo'n soort ketting als voorbeeld voor als ik eens een kralenworkshop geef.
    Bij mij is het precies andersom, ik werk liever met kralen dan dat ik kaartjes maak. Maar af en toe een uitstapje is weleens leuk.
    Een gezellige dag met je ouders!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die kettingen zijn prachtig! Fijne avond nog met je ouders!
    Liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kettingen heb je gemaakt, als je er zo nog wat bijmaakt, ga je vast succes hebben op de markt! Misschien kan je ook je kaarten meenemen? Die zal je ook wel makkelijk kunnen verkopen, want ook die zijn altijd mooi afgewerkt! Vier nog goed met je ouders en wens ze proficiat!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kettingen heb je gemaakt zeg!
    Hoop dat jullie gisteren een mooie dag hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kettingen zeg!
    Die ga je vast snel verkopen.
    En ja, ik ken dat, door de jaren heen gaat je creativiteit naar iets anders uit. Maar het is ook wel eens leuk om dat 'oude' weer eens op te pakken. Je bent het niet verleerd in ieder geval ;)
    Gefeliciteerd met je ouders!
    Fijne avond, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen