vrijdag 23 mei 2014

Shoplog #1

Ik ben een gelukkig mens. Maar ook gelukkige mensen kunnen zich verdrietig voelen. Zeker als hun trouwe maatje, die hen in weer en wind gesteund heeft van hen is weggenomen. In mijn geval mijn innig geliefde fiets. Iemand anders voelde zich tot hem aangetrokken en heeft hem meegenomen. Nu zijn het alleen de ledlampjes nog die me aan hem herinneren. Om het kort te houden: mijn fiets is gestolen :-(

Maar verder ben ik dus een heel gelukkig mens. Want vandaag ben ik wezen winkelen. Zonder de wetenschap dat mijn fiets weg was, anders had ik mijn pinpas nog een keertje omgedraaid. Maar nu is het kwaad geschiedt en tja... dan kan ik maar beter aan jullie laten zien wat voor leuks ik allemaal heb gekocht hè!
Ik bestelde 3 rolletjes Dymo tape voor mijn lettertang van de HEMA. Het tape van de HEMA plakt niet goed, maar de lettertang is verder in orde. En deze rolletjes passen ook. De rolletjes kwamen vanmorgen binnen.

In Arnhem bij de Boekenvoordeel kocht ik Kraftpapier en twee stempelkussens.


En bij de Pipoos heb ik wat spulletjes terug moeten leggen in de schappen, omdat ik met een bepaald budget in mijn hoofd daarnaartoe ben gegaan. Ik vond het heel knap van mezelf dat ik dat kon, want meestal ben ik daar niet goed in. Ik heb echt gekeken naar dingen waar ik veel aan zal hebben. Ik wilde namelijk ook de kikkertjes van Marianne Design/Eline Pellinkhof kopen, maar ik bedacht dat je daar best wel beperkte mogelijkheden mee had.  Ooit wil ik ze wel kopen, maar nu nog even niet (zeker niet nu ik een nieuwe fiets moet gaan kopen).

En tenslotte kreeg ik vanmorgen van Anna Laura een kaartje met een klein cadeautje erin. Anna Laura, heel erg bedankt, een dikke digitale knuffel van mij voor jou. De postbode komt binnenkort ook weer wat bij jou brengen van mij ;-) *lacht geheimzinnig*.

En nu ga ik huilen om mijn fiets. Nee, dat is een grapje. Ik was eigenlijk toch van plan om een nieuwe fiets te gaan kopen, maar pas over 2 maanden. Ik heb hem nu ook niet heel hard nodig, gelukkig!


Veel liefs en een fijne avond nog!

Mirjam (zonder fiets)

9 opmerkingen:

  1. Aaah niet leuk van je fiets! Er is veelste veel om te kopen haha knap dat je het terug kon leggen. Ik kan dat nooit. Fijn weekend! Liefs meia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik normaal ook niet. Maar als je bij de kassa staat en je saldo is te laag is het denk ik nog moeilijker om het terug te leggen... Het was de eerste keer dat ik het kon :-)

      Verwijderen
  2. Jeetje, vervelend is dat he als je fiets opeens gestolen is...
    Snap helemaal dat je daar van baalt.
    Maar gelukkig heb je wel leuke spulletjes gekocht! Ben benieuwd wat voor mooie kaartjes je daarmee gaat maken.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou zeg wat vervelend van je fiets!
    Wel leuke aankopen gedaan gelukkig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeg, wat rot dat je fiets gestolen is! Fijn dat je dag toch nog positief is, door alle leuke spulletjes die je gekocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, die fietsendieven toch. Ik las het natuurlijk al op Facebook. Maar ja! Kansloze mensen moeten er ook zijn, moet je maar denken. :(

    Dymotape. Laat ik daar nou nog nooit van gehoord hebben! Dus dat het is het spul dat je in de lettertang stopt als je die wil gebruiken? Wel fijn dat die lettertang van de HEMA het gewoon doet, trouwens. Ik had gehoord van iemand dat 'ie na drie keer gebruiken al het loodje legde. Jammer, want ik wil eigenlijk ook wel een lettertang. En vijf euro is drie keer gebruiken niet waard. =(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o balen is dat zeg van mijn zoon hebben ze hem ook meegepikt hij was wat wegbrengen voor een goed doel nou ja ik spring uit mijn vel als ik zo iets hoor.
    Ook als je een nieuwe fiets wilde aan schaffen is het nog heel zuur.
    je zou je fiets erzo neer moeten kunnen zetten zonder slot iets wat niet van jou is daar blijf je toch af ???
    Heelaas in deze tijd niet meer gelukkig dat je je nog kan verdiepen in leuke dingen.
    Groetjes albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen zeg !! Gelukkig heb je de lampjes nog ;-)
    Ik heb trouwens duur tape gekocht maar die plakt ook heel erg slecht, dat leek me toch wel een vereiste van tape maar okee. Je hebt je zelf wel verwend bij de Pipoos!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart
    en wat heb je leuke dingen gekocht
    maar jammer dat je fiets is gestolen
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen