dinsdag 6 mei 2014

Ruitenkaartjes

Kaartjes met ruitjespapier. Ik heb volgens mij al eerder bekend dat ik een zwak heb voor scrappapier met stipjes, streepjes of ruitjes. Nu heb ik van Crafts-Too een superleuk blokje gekocht, met veel ruitjespapier en veel bloemetjes, in allemaal matchende kleurtjes. Ongelooflijk tof!
Ook kocht ik twee boeken over kaarten maken, in Cambridge, dit vertelde ik de vorige keer al. Zo zien de boeken eruit:
Er staan echt superveel leuke ideetjes en zelfs mallen in!

Het idee van de volgende kaarten komt uit het 'Handmade Cards and giftwrap' boek. De roze en de rode kaart zijn compleet volgens dat idee en de blauwe kaart is er een variatie op. 




Ik gebruikte:
-Scrappapier van Crafts-Too
-Gekleurd papier: HEMA
-Plakparels: Action
-Stempels: Vervestamps & Action

Liefs en nog een fijne dag!
Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Ze zien er weer mooi uit! Levert goede kaarten op die boekjes ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke ruitenkaartjes! Weer iets anders zo, echt knap! En hele leuke boekjes zien het eruit, je kan weer aan de slag!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartjes zeg! de tekst van het blauwe kaartje was de tekst van mijn belijdenisdienst waar uit gepreekt werd! super gaaf om omdat op een kaart terug te zien!

    lieve groetjes Meia

    BeantwoordenVerwijderen