maandag 26 mei 2014

Mojo Monday 347

Inmiddels kunnen jullie wel een beetje weten wat je op maandag kunt verwachten. Natuurlijk een kaart gemaakt n.a.v. de Mojo Monday schets van deze week! En natuurlijk heb ik ook weer een paar kaartjes toegevoegd op de uitdaging #1 pagina!

Zo is mijn kaart voor deze week geworden:
Gebruikte materialen:
-Kraftpapier & Scrappapier: Boekenvoordeel
-Stempel: Eline Pellinkhof
-Houten sterren: Xenos
Lettertang: HEMA

En nu ben ik nieuwsgierig. Hebben jullie ook dat wanneer je nieuwe spullen hebt gekocht heel graag ermee aan de slag wilt, maar gewoon niet weet waar je moet beginnen. De inspiratie moet even komen zeg maar... Het enige wat ik verder van mijn nieuwe spullen heb gebruikt is het alfabet van Joy! Crafts. Maar gelukkig komen de ideetjes nu wel binnenvallen :-) En nog iets leuks, voor de komende tijd heb ik meer dan genoeg knutsels liggen die ik kan laten zien en dat betekent dat er bijna iedere dag een blogpost gaat verschijnen! Stay tuned ;-)

Nog een fijne dag!

Liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart.
    De kleuren passen samen.
    Liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk iedere dag een blog! Goed bezig!
    Dit kaartje is ook erg mooi.
    Wil zelf ook altijd graag met de nieuwe spullen bezig, heb ik ook met kleren die wil ik ook meteen aan haha.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen