maandag 19 mei 2014

Mojo Monday 346

Het is weer maandag, vandaag is er weer een nieuwe schets bij Mojo Monday. En natuurlijk moet ik daar een kaart bij maken. Weer een babykaart, ik heb de laatste tijd best veel babykaarten gemaakt, maar die komen altijd van pas op de verkoping waar ik zaterdag 7 juni ga staan. 
Veel heb ik niet over deze kaart te zeggen, alleen maar dat-tie heel snel klaar was, toen ik 'em eenmaal 'gepland' had. Ik wilde de kaart namelijk beneden maken, omdat het op mijn hobbyzolder erg warm is vandaag Als je dan de juiste spulletjes meeneemt is het zo gedaan. Zo is de kaart geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempel & Papier: Eline Pellinkhof
-Houten sterren: Xenos
-3D verf: Diams
-Spellbinders
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden! Is-tie mooi?

Verder ga ik vandaag ook de uitdaging pagina updaten. Ik heb de afgelopen week vrij veel kaarten gemaakt en ook voor de uitdaging. Ik ga instellen dat de nieuwste creaties bovenaan staan, zodat je niet 100 meter naar beneden moet scrollen om de nieuwe kaarten te zien terwijl je alle anderen al gezien hebt.
Veel plezier en laat je me weten wat je van de kaarten vind?

Veel liefs en geniet van deze mooie dag!

Mirjam

2 opmerkingen: