maandag 12 mei 2014

Mojo Monday 345

Wauw, alweer de 345e Mojo Monday schets. Ik heb ze nog lang niet allemaal gemaakt (Dat wil ik dus wel doen, lees maar, ik heb daar ook weer een aantal nieuwe kaarten toegevoegd).
Vandaag ben ik vroeg uit bed gegaan (vroeg voor een vrije dag in ieder geval). Als eerste heb ik netjes schoolwerk en andere verplichtingen gedaan. En nu heb ik een lekker knutselmiddagje voor me, ik heb al één kaart gemaakt die ik aan jullie wil laten zien. Die naar aanleiding van de schets dus.

Gebruikte materialen:
-Spellbinders
-Scrappapier: Zeeman
-Papier: HEMA
-Oude hoekpons (werkelijk, hij is van toen mijn moeder nog kaarten maakte. Dat is al héél lang geleden)
-Tekststempel: Digi (made by me)

Het duurde heel lang voor ik wist wat ik op het bruine strookje papier wilde. Tenslotte wilde ik het oranje laten terugkomen omdat het bijna helemaal verdwijnt onder het 'Happy Birthday' gebeuren. Het mooiste was als ik het met een mooie rand knipte, precies volgens het papier, dus heb ik heel moeilijk zitten doen om het zo mooi te krijgen. Maar nu ben ik er wel tevreden over.

Over iets minder dan een maand, zaterdag 7 juni, is het weer zover. Dan is de jaarlijkse verkoping/markt bij mijn kerk. Normaal gesproken verkoop ik zelfgemaakte sieraden. Helaas doe ik dat niet zoveel meer (maar vanmiddag komt daar verandering in) en ik heb gevraagd of ik ook zelfgemaakte kaarten mag verkopen, erbij zeg maar. Dat was helemaal prima. Vandaar dat ik de laatste tijd zoveel kaartjes maak, ik heb er nu meer dan 100, maar ik heb zoiets, hoe meer ik er heb, hoe groter de kans is dat iedereen vindt wat-tie zoekt. Ik ben dus hard bezig mijn kaartenvoorraad te vermeerderen.

Nu ben ik klaar met mijn verhaal en wil ik niets anders meer doen dan jullie allemaal een fijne dag toewensen!

Liefs,

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje zeg!
    Ik ben heel benieuwd naar de andere 345 andere kaarten dus ga gauw een kijkje nemen bij je link.
    Superleuk de verkoop, heb ik laatst ook gestaan voor mijn Edukans actie en goed verkocht.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen