donderdag 29 mei 2014

LOTR + Zwangerschapskaartjes

Zoals beloofd is hier mijn (bijna) dagelijkse blogpost. Ik hoop dat jullie nog niet gek worden van mij. Vandaag is het Hemelvaartsdag. Ik vertelde dinsdag al dat er dan iets bijzonders was en dat ik dan echt nieuwe bolletjes moest hebben voor de deken van Katie. Ook beloofde ik wat het bijzondere zou zijn vandaag. (Natuurlijk is Hemelvaartsdag al een bijzonder event op zich).

Well, misschien geeft dit plaatje een duidelijkere uitleg:

Samen met wat andere Lord of the Rings fanaten hebben we een traditie. Ieder jaar in het Hemelvaartsweekend houden we een Lord of the Rings marathon. Vanaf volgend jaar willen we het afwisselen, het ene jaar 'The Hobbit' en het andere jaar "Lord of the Rings'. Tijdens het filmkijken houd ik ervan om te haken, vandaar dat de kans groot is dat de deken aankomende dinsdag een heel stuk gegroeid is!

Maar ik wil het niet alleen bij deze mededeling laten, ik wil jullie ook wat kaartjes laten zien die ik al een tijdje geleden heb gemaakt. Zwangerschapskaartjes. (Die categorie was ik woensdag vergeten te vermelden omdat het labeltje ervan opeens verdwenen was).

-Papier: Eline Pellinkhof
-Digi: MBM
-Houten sterren: Xenos
-3D verf: Diams 
-Fineliner

De onderste twee kaartjes zijn gebaseerd op deze kaartjes.
-Papier (in stroken gesneden): Eline Pellinkhof
-Digi: MBM
-Hoekpons: Carla Craft
-Houten Sterren: Xenos

-Digi: MBM
-Tape: Xenos & Big Bazaar
-Houten sterren: Xenos

Een fijne dag!

Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Veel plezier bij het kijken naar lord of the rings! En dan combineren met je haakwerk, hardstikke leuk! Je kaartjes zijn weer echt de moeite.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat eens chatjes. De eerste is echt helemaal "mijn ding", ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen