woensdag 21 mei 2014

Kaarten met verfstaaltjes #1

Lang geleden had ik het geweldige ideetje om verfstalen te halen bij de Gamma en bij de Karwei. Ik knutselde er een beetje mee, maakte een kalender (die nog steeds dienst doet), maar verder lagen ze maar te verstoffen in een laatje. Jammer natuurlijk. Tot ik gisteren op pinterest een geweldig idee zag. Meteen de verfstaaltjes die ik had erbij gepakt en zelf een kaart gemaakt. Mensen die mijn pinterest in de gaten houden hebben misschien wel gezien dat ik maar een nieuw bordje heb gemaakt voor al die verfstaalideetjes.
Dit is de kaart die ik zelf gemaakt heb:
Materialen:
-Verfstalen: Flexa
-Papier: HEMA
-Digi MBM
-Knoopjes: paperandstring

Best een geslaagd kaartje toch? :-)

Vandaag uit mijn werk nog even langs de Gamma gefietst. Ik kan weer even vooruit:

(Het blijft toch wel raar om van die staaltjes zomaar te pakken, ze zijn gratis, dat wel, maar toch...)

Officieel is dit net volgens de planning, ik zou eigenlijk vandaag iets anders posten. Ach ja, nu heb ik voor de komende week vrijwel iedere dag een nieuwe post. Ik zou zeggen, stay tuned ;-)

Liefs en nog een fijne dag!

Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Ik woon jammer genoeg niet echt in de buurt van een bouwmarkt maar als ik er weer een keer kom dan ga ik dit zeker doen. Je kunt er zoveel leuke dingen mee doen! Jij ook nog een fijne avond!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg.
    Ik vind het verzinnen van dit soort dingen ook altijd zo knap!
    Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt, die je hopelijk binnenkort naar iemand op mag sturen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gevonden en gemaakt! Pinterest is toch een heerlijke uitvinding :-) ik maak er ook veel gebruik van.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje en wat slim dat je gewoon oude verf staaltjes gebruikt.
    Lekker vrolijk!
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaart ja! Ben dol op die prachtige kleuren van de verfstaafjes...ik durfde niet zo goed..er staat ook nergens bij dat ze gratis zijn of je dat je zomaar mag meenemen maar mijn pa had er gelukkig geen moeite mee en heeft een leuk stapeltje voor me gehaald whaha Ik pons er trouwens vooral figuurtjes mee uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen