woensdag 28 mei 2014

Huwelijkskaart

Hallo allemaal,

De komende dagen heb ik niet veel tijd om te posten, vandaar dat het wat langer kan duren voordat jullie reacties op mijn blog verschijnen, dus niet bang zijn dat ik geen toestemming geef, ik heb gewoon niet zoveel tijd (waarschijnlijk zal het nog best meevallen, maar ik heb liever dat jullie gewaarschuwd zijn...).

Vandaag wil ik jullie een huwelijkskaart laten zien die ik maandag gemaakt heb. Het is compleet volgens eigen idee en dat is best bijzonder. Ik haal heel veel inspiratie van Pinterest vandaan, natuurlijk, je geeft je eigen draai eraan, maar toch. Deze kaart heb ik 's avonds toen ik in bed lag en niet kon slapen wegens alle ideetjes in mijn hoofd, even uitgetekend op papier en de dag erna gemaakt.

Gebruikte materialen:
-Scrappapier&Kraftpapier: Boekenvoordeel
-Stempels: Joy! Crafts
-Houten hartje: gekregen in een snailmail

Ik hoor graag wat jullie van dit kaartje vinden. 

Liefs en een fijne dag!

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!! Leuk van die chique letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kaart! Die letterstempels zijn ook echt heel erg leuk! Echt heel erg leuk!

    Liefs, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje.
    Leuk gedaan met die letters.
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat ook, dat ik dan niet kan slapen omdat mijn hoofd over loopt van de ideeën. Zal wel in ons creatievelingen zitten ;-)
    Leuke kaart hoor, mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen