dinsdag 27 mei 2014

De deken voor Katie #2

Het is alweer dinsdag. Zoals beloofd laat ik jullie zien hoe ver ik ben gevorderd aan de deken voor Katie. Maar dat niet alleen, ik laat ook iets extra's zien vandaag (om het een beetje leuk te houden, het patroon voor de deken is namelijk niet heel spectaculair).
Ik heb de afgelopen week wel wat gehaakt, ik denk in totaal zo'n 8 cm erbij. Vorige week zat ik er met mijn bijna 1 meter best wel naast. De deken was afgelopen zondag 75 cm, ik denk nu zo'n 80 cm. Ik moet dus nog wel even en tot overmaat van ramp zijn de bolletjes nu ook op. Gelukkig heb ik mijn salaris binnen en kan ik dus nieuwe bolletjes bestellen en hopen dat ze voor donderdag binnen zijn. (Donderdag is er namelijk iets speciaals... Ja, Hemelvaartsdag, dat is heel bijzonder, maar nóg iets, maar dat komt dan wel ;-))
Zie hier de deken (helaas kon ik hem vandaag niet buiten op de foto zetten :-( )

En dan nu het extra's. Ik heb al verteld dat ik binnenkort op de markt van mijn kerk sta om kaarten&sieraden te verkopen. Ik heb geen kaartenrekjes en eigenlijk ook geen centjes om ze te kopen, maar ik heb wel schoenendozen waar de kaarten inpassen. Ik ga de dozen nog versieren met scrappapier en heb alvast labels gemaakt zodat de soorten kaarten makkelijk gevonden kunnen worden. Ik heb ze met verfstaaltjes en de lettertang gemaakt, vinden jullie ze een beetje leuk geworden?

Ik heb de categorieën:
-Algemeen (kaarten zonder tekst of iets)
-Huwelijk
-Geboorte meisje
Geboorte jongen
-Sterkte
-Beterschap (waar ik nog maar 1 kaart voor heb, dus dat wordt een race tegen de klok om er meer op tijd af te kunnen hebben)
-Geslaagd
-Nieuwe woning
-Bedankt
-Engelse Bijbelteksten
-Felicitatie
-Verjaardag

Denken jullie dat deze categorieën voldoende zijn of is er iets dat ik over het hoofd heb gezien en waar ik nog leuke kaartjes voor kan maken volgens jullie?

Ik hoor het graag!

Liefs,

Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Je deken vordert toch Mirjam en geraakt heus wel af! Ik vind ze heel mooi, zeker de kleurtjes wol die je koos, zo warm! En je kaarten heb je heel goed gerangschikt in de dozen, heel overzichtelijk met die verfstaaltjes ertussen. Ik denk dat je zowat alle categoriën hebt, misschien kan je er nog bedankt of opkikkertje aan toevoegen?
    Succes met de verkoop!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat er vast heel leuk uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen