dinsdag 20 mei 2014

De deken voor Katie #1

Mijn allerbeste vriendin was een tijdje geleden jarig. Ik had beloofd dat ik een deken voor haar zou haken, maar ik kon er niet bij beloven dat de deken op tijd af zou zijn. Dat is ook niet gelukt. Maar op haar verjaardag mocht ze de deken zien en ze vond hem heel mooi worden. Het is nu dus de hoogste tijd om 'em aan jullie te laten zien. Ik probeer iedere week over deze deken te schrijven (dat werkt voor mezelf, want dan heb ik het gevoel dat ik verder moet haken zodat ik jullie de vorderingen kan laten zien!). Komt-tie dan:
Gehaakt met: Stylecraft DK, naald 4,5

Ik ben nu bijna op de helft met de deken, ik heb hem niet precies opgemeten, maar hij moet 2 meter worden en ik zit nu bijna op 1 meter. De kleurtjes heeft Katie (zo heet ze niet, maar toch weer wel) zelf uitgezocht, het patroon komt bij mijn hersenen vandaan.

Zo, dan ga ik nu even genieten van mijn 'vakantie'. Ik moet nog wel naar school, maar ik heb vandaag mijn laatste stagedag gehad. Nu ben ik daar tot eind augustus vrij van, tijd genoeg om dus aan mezelf te werken, maar eerst eventjes genieten!

Allemaal een fijne dag!

Ik hoor graag wat jullie van deze deken vinden!

Liefs,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Wat een gigantisch werk! Wel schitterend om zoiets cadeau te geven. En om het te krijgen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie deken en je bent al aardig ver! Je vriendin boft maar! Sterkte ook nog met alle perikelen rond je studie. Ik had een reactie geplaatst, maar dat ging mis, alles was ineens weg.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een cadeau.
    Kan geloven dat die niet op tijd af is. Wat een grote zeg.
    Succes met de vorderingen.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat knap! Je bent al een heel eind zeg :) . Wat een plaatje! Wij snappen wel dat ie in de smaak viel bij je vriendin. Succes met verdrag haken en geniet heerlijk van je vakantie meid!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi, lekker warm cadeau geef jij aan je vriendin! Echt knap en dan die mooie kleurcombinatie, echt warme kleurtjes. Hier gaat ze nog veel plezier van hebben :-) Succes met het verder afmaken ervan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie deken en wat een leuke kleurtjes.
    Prachtig kado, voor Katie (die niet zo heet en toch ook weer wel ;-) )
    Succes met vorderen, we lezen het wel.

    BeantwoordenVerwijderen