donderdag 10 april 2014

Post!

Deze week ontving ik leuke post. Allereerst de prijs van de Give Away van  Atelier Nanaya. Een leuk pakketje om Octopusjes te maken :-)
En als tweede kreeg ik ook een prijs van Anna Laura. Ik had gewonnen bij haar challenge. Ik was ook de enige deelneemster, dus er viel niet zoveel eer aan te behalen. Hierbij meteen een oproepje aan jullie allemaal om mee te doen aan de nieuwe challenge van Anna Laura!
Ik heb de prijsjes samen op de foto gezet:
Het ziet er vrolijk uit hè?
Het gaat nu gelukkig alweer een stuk beter met me. Helaas ben ik nog veel moe, daar is de hooikoorts onder andere oorzaak van, maar er zijn nog meer redenen. Niet ernstig, maar gewoon onhandig, ik mag heel veel dingen niet eten, omdat ik last van mijn darmen krijg en vermoeidheid, maar soms is het gewoon zo moeilijk om die lekkere dingen te laten staan...

Ik hoop snel weer iets creatiefs te posten!

Liefs Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Sterkte weet een beetje wat het is ik reageer heel heftig op suiker in combi met mijn reuma....en echt bijna overal zit suiker in pfffff. Gelukkig ben ik geen zoetekouw maar meer een kaaskop :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap gewenst, ziek zijn is helemaal niet leuk en allergieën kunnen lastig zijn! Gelukkig heb je 2 leuke give aways gewonnen, da's een beetje troost! Verzorg je!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post!!! :)
    Sterkte met de hooikoorts en fijn weekend!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel beterschap en veel plezier met je give aways.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, dat je dit hebt gewonnen! Erg gezellig om te krijgen, lijkt me. Ik moest trouwens lachen om je tags bij dit bericht. Het woord "blijheid" gebruik ik ook vaak :-) groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen