donderdag 24 april 2014

Kaart (eindelijk)

De eerste kaart die ik in de maand april gemaakt heb is een feit. Jammer dat april alweer bijna voorbij is... Helaas, ik was deze maand niet echt in een knutselbui. Wel veel gehaakt aan een deken voor een vriendin die vandaag jarig is. Helaas is de deken nog niet klaar, maar dat wist ze gelukkig wel. Vanaf nu kan ik hem wel laten zien, want vanavond krijgt ze hem te zien.
Sorry dat ik ook zo weinig reageer op jullie blogs en zo weinig post, maar ik ben gewoon druk met heel veel andere dingen. Bovendien ga ik volgende week een midweekje naar Cambridge. Heel leuk natuurlijk, ware het niet dat ik daar naar school moet (LSI, misschien heb je er weleens van gehoord). Gelukkig is er buiten het programma nog genoeg tijd over om andere dingen te doen.
Hè, wat een geklets weer en eigenlijk kwam ik alleen langs om de kaart te laten zien die ik gemaakt heb:
Papier: Kruidvat
Cutting/Embossingmal: hobbyidee
Stempel: zelfgemaakte digi.

Allemaal nog een fijne, zonnige dag toegewenst!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Ach, soms heb je dat, even wat minder bloggen en reageren. Het ging mij net zo de laatste weken. Veel plezier met je midweekje Cambridge. Want al moet je dan 'gewoon' naar school, het is natuurlijk wel een fantastische ervaring!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste kaart van deze maand maar wel een mooie moet ik zeggen.
    Benieuwd om de deken te zien.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen