donderdag 3 april 2014

Jurk

Lieve allemaal,

Ik heb weer een tijdje niet geschreven. Iets meer dan een week. Sorry daarvoor. Momenteel heb ik best veel last van hooikoorts en dat belemmert mij in het creatief bezig zijn. (Kun je je voorstellen, heb je net een hele mooie kaart gemaakt, komt er een niesbui die de hele kaart onder spettert ;-)). Vandaag ben ik naar de dokter gegaan en als het goed is heb ik vanaf vanmiddag goede medicijnen...

Maar ik heb nog wel iets wat ik kan laten zien, namelijk een jurk die ik een poosje geleden gemaakt heb. Op naailes. En ook een deel thuis hoor! Ik kreeg de jurk precies voor mijn verjaardagsfeestje klaar :-). Feestelijk ziet-tie eruit hè?



(Nu zie je meteen een deel van mijn slaapkamer ;-))

Veel liefs en een fijne dag!

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. wat een leuke jurk! Ik hou echt van zulke modellen. Waar had je het patroon vandaan als ik het vragen mag?

    Succes met je hooikoorts

    Lieve groetjes, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt en sterkte met de hooikoorts altijd erg vervelend
    Groetjes albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die jurk!
    Ik heb ook een tijdje kleding gemaakt, vooral voor mijn kinderen, maar af en toe ook voor mezelf.
    Ik vind het nog steeds leuk om te doen trouwens.
    En die hooikoorts lijkt mij heel vervelend, bah, ik hoop voor je dat die medicijnen snel helpen.
    Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet zo fijn als je hooikoorts hebt, maar met medicatie zal dit wel snel beter zijn! Je jurk ziet er echt prachtig uit, leuk stofje! Binnenkort zou ik me ook aan een jurk willen wagen, een T-shirt en huisbroek is me al gelukt, nu nog een rok en een jurk en dan kunnen we bijna alles maken, heerlijk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte met je hooikoorts. Sja, je moet net de medicijnen hebben die bij je passen. Die jurk is super. Nou nog een foto met jou en de jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend dat je hooikoorts hebt. Bij mij helpt kamille/brandnetelthee ook altijd super, de klachten worden dan flink minder.
    En wie weet dat het je opbeurt dat je bij mij de give away hebt gewonnen :)
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen