zaterdag 1 maart 2014

Weer thuis + cadeautje schoonzus

Hallo allemaal,

Ik ben weer thuis! Mijn eigen bedje slaapt toch wel heel erg lekker, heb ik gemerkt!
We hadden in het vakantiehuis inderdaad internet, maar wel een beetje naar. Op sommige plekken had je wel wifi, op andere plekken niet. Vandaar dat ik wel al jullie reacties heb gelezen, maar verder niet echt gereageerd heb (op jullie blogs).
Bedankt voor alle felicitaties, ik ben lekker verwend op mijn verjaardag. Ook heb ik twee leuke, nieuwe stempels gekregen waar ik snel kaartjes mee zal maken zodat jullie ze kunnen zien!
Vandaag wil ik jullie iets laten zien wat ik al maakte voordat ik op vakantie ging, maar toen nog niet kon laten zien. Het cadeau voor mijn schoonzus, die gisteren jarig was.
Net als mijn broer wil zij een nieuwe fiets gaan kopen en daar wilde ze geld voor hebben. Dat vind ik prima om te geven, maar dan wel graag een leuke verpakking voor dat cadeau. Wat een geluk, ik had net een heel leuk doosje liggen (van deodorant ;-)) en besloot om die te gaan pimpen (met polaroid natuurlijk). Zo is dat geworden:
Gebruikte materialen:
Plakparels: Action
Papier: Boekenvoordeel
Twine: lint&meer
Knoop: uit de knopendoos
Stempel: Hema

En natuurlijk maken we er een echt cadeautje van:
Erin zat geld en een sleutelhanger voor aan haar nieuwe fietssleutel. Mijn schoonzus was er erg blij mee! Zo, nu op naar de volgende verjaardag, maandag is mijn mama aan de beurt...

Een heel fijn weekend!

Liefs Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt!
    Oh jullie hebben de verjaardagen ook zo dicht op elkaar?
    Bij ons ook: ik, mijn broertje en mijn vader...
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je fijn gemaakt, van een leeg doosje, zomaar omgetoverd tot een hippe persoonlijke verpakking!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om op deze manier geld te verpakken en dan ook nog een leuke sleutelhanger voor haar fiets erbij, wat een goed idee zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan en ook nog met fiets papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, van zulke creaties maken houd ik ook.
    Wat een leuk idee, die polaroid met die fiets erop.
    Zal ze vast en zeker blij mee geweest zijn en meteen duidelijk wat erin zit en waarvoor.

    Je hebt er een volger bij hoor.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen