zaterdag 22 maart 2014

Toch weer kaartjes...

Ik kan er echt niks aan doen. Ik maak gewoon veel kaarten de laatste tijd. Ik haak ook wel, maar dat is aan een deken voor een vriendin, die ze voor haar verjaardag krijgt. Die kan ik dus nog niet laten zien...
Vandaag twee kaartjes met washi tape.
Ik zag het voorbeeld bij Miranda en bedacht dat ik het wel met restjes papier kon doen. Ik heb nog hééél veel restjes scrappapier, omdat ik, ook al is het maar twee bij twee centimeter, het zonde vind om dat papier zomaar weg te gooien. Maar gisteren was ik in een luie bui en heb ik het toch met washi tape gedaan.
In het midden kan je een random stempel doen, ik heb gekozen voor vlinders.
 Materialen:
-Stempel: Marianne Design
-Plakparels: Action
Washi tape: Lint&meer en Action
Materialen:
-Stempel: Marianne Design
-Plakparels: Action
Washi tape: Lint&meer, Xenos, Wibra en Action

Ik had er ook nog een met rood/roze accenten, maar die is door mijn moeder al opgeëist en weggegeven.

Nog een fijne dag!

Liefs Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Hele leuke vlinderkaartjes, vrolijk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes!
    Mooie vlinderstempel heb je zeg.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weer. Wij hebben toevallig ook weer kaartjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer he, doe moeders....meteen inpikken, pff....Alsof je niks te doen hebt (hi hi)
    Wat een leuke kaartjes zeg, dat washi tape is echt super om te gebruiken he?!!
    "Even gauw" een kaart maken is er tegenwoordig WEL bij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik herken het. Soms wil ik ook iets met papier doen, maar kies ik alsnog voor washitape. Omdat ik het zo leuk vind, maar stiekem soms ook omdat ik lui ben ja haha. Leuk dat ik je heb kunnen inspireren, heerlijk he... al die kleine stukjes plakken! De vlinders erbij zijn leuk. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen