woensdag 19 maart 2014

SU-per challenge Stitches

Ik heb het al eens vermeld, ik ben dol op uitdagingen wat betreft kaarten maken. Zo vond ik gisteren het blog van de SU-per challenges. Ik zag de huidige uitdaging en ik dacht (hoe kan het ook anders): daar wil ik ook aan meedoen! De bedoeling was dat je steekjes liet zien op je kaart. Ik heb er voor gekozen om deze erop te tekenen met een fineliner.
Zo is de kaart geworden (en nee, ik ben het blauw/bruine papier nog niet zat):
Gebruikte materialen:
-Stempel: Hobbycraft
-Papier: Boekenvoordeel
-Houten sterren&twine: Xenos
-Plakparels: Action
-Fineliner: Stabilo

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden! En ik ga proberen om binnenkort weer een berichtje te plaatsen wat niet met kaarten maken te maken heeft ;-)

Liefs en een fijne dag!

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Mooi met die steekjes erbij!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vlakverdeling heb je gemaakt. Blauw en bruin is een pracht combinatie. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje!
    Je hebt mooi papier gebruikt.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen