maandag 3 maart 2014

Mojo Monday :-)

JIPPIE! Het is weer maandag! Dat betekent: een nieuwe schets. En toen ik 'em eindelijk zag staan wilde ik er natuurlijk meteen aan beginnen! Het was even puzzelen hoe ik het zou doen, maar toen ik de mooie voorbeeldkaart van Mary Fish zag dacht ik: Zoiets wil ik! En ik wilde het nieuwe scrappapier gebruiken dat ik bij de Action kocht. Vanmorgen ging ik kijken of ze van die mooie knopensets hadden, maar helaas, ze waren allemaal uitverkocht hier. Gelukkig hadden ze nog wel leuke papiertjes en ging ik toch niet met lege handen weg.

Ik heb er een verjaardagskaartje van gemaakt, mijn moeder is vandaag jarig en toen ik haar een cadeautje gaf beloofde ik haar dat ik vandaag nog iets voor haar zou knutselen. Hopelijk vindt ze hem mooi. Wat vinden jullie?
Gebruikte materialen:
Scrappapier: Action
Plakparels: Action
Stempel bloem: Action
Stempel 'Happy Birthday': Hobbycraft

Veel liefs en een fijne dag!

Mirjam

9 opmerkingen:

  1. Daar zal je moeder vast heel blij mee zijn, echt een heel mooie kaart!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hartelijk gefeliciteerd met je moeder natuurlijk! :-)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je moeder! Je kaart is mooi. Ik vind die steentjes erop zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww, ziet er heel kunstig uit.
    Mooi hoor, mooie kleuren en heel apart, zal je moeder vast blij mee geweest zijn?!
    Gefeliciteerd trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart, ook zo mooi van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart zeg en gefeliciteerd met je moeder

    BeantwoordenVerwijderen