maandag 17 maart 2014

Mojo Monday 337

Het is weer maandag. Inmiddels zullen jullie wel een beetje weten wat dat betekent. Een nieuwe schets, die ik erg mooi vind. Ik ben er dan ook meteen mee aan de slag gegaan. Niet zo heel moeilijk, want ik heb de kaarten maak flow helemaal te pakken. Het hele weekend heb ik kaartjes gemaakt, natuurlijk lekker veel gebruik gemaakt van mijn nieuwe machientje. Als het zo doorgaat heb ik 'em binnen no time weer terugverdiend ;-) Ook voor de nieuwe schets heb ik 'em gebruikt, om rondjes te snijden. Ik ben een beetje verslaafd aan het maken van babykaarten. Veel mensen in mijn omgeving verwachten dan ook een kindje en ik wil genoeg kaarten in voorraad hebben als alle vrouwen besluiten tegelijk te gaan bevallen. En door de challenge van Anna Laura ben ik ook helemaal dol geworden op twine. Dankjewel! Deze twee dingen gecombineerd leverde deze kaart op:
-Stempels: Eline Pellinkhof
-Papier: Boekenvoordeel
-Houten sterren&twine: Xenos

Ook ben ik deze week opnieuw begonnen met een uitdaging die ik voor mezelf had bedacht. Hier kunnen jullie meer over lezen onder het tablad uitdaging #1. Jullie kunnen daar zien dat ik vooral veel met het blauw/bruine papier gewerkt heb. Dit heb ik al heel lang liggen, maar eigenlijk heb ik er nooit wat mee gedaan. Daar moest verandering in komen. Voor ik het wist had ik er 4 kaarten mee gemaakt... eentje heb ik er zelfs al van verkocht... Dat zijn nog eens leuke dingen, vinden jullie niet?

Een fijne dag allemaal!

Liefs, 

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, heel mooi zo'n blauw-bruine combi! Leuk dat je dan weer iets gebruikt wat er al heel lang ligt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een heel mooi babykaartje! Je hebt echt de smaak te pakken van kaartjes maken, het lukt prima!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind babykaarten ook het leukste om te maken, deze is lief geworden! Om antwoord te geven op je vraag over de lijm: voor kleine delen gebruik ik fotolijm van de HEMA. Deze droogt streeploos op, geeft geen afdruk en is bij knoeien gewoon af te vegen. Nadeel van deze lijm is dat het los kan gaan als je bijvoorbeeld het onderste vel van je kaart gebruikt met deze lijm. Als er teveel laagjes op komen en het dus te zwaar wordt, laat het los. Voor grotere delen papier gebruik ik in de hoeken dubbelzijdige tape en de rest besmeer ik dan met fotolijm. Of ik gebruik tacky glue daarvoor, ook zeer handig voor het bevestigen van knoopjes e.d. Plakt heeeeel goed! Groetjes en bedankt voor je enthousiaste reacties op mijn blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen