woensdag 12 maart 2014

Maandelijkse Challenge bij Anna Laura #2

En daar was alweer de nieuwe uitdaging bij Anna Laura. De opdracht was om een kaartje te maken -natuurlijk met iets wat je nog bijna nooit of helemaal nooit gebruikt hebt- met twine. Twine gebruik ik zelden, maar ik heb er wel heel veel van liggen. Tijd dus om er iets mee te gaan doen!
De indeling van de kaart is heel lichtjes gebaseerd op de schets van Mojo Monday, van deze week. Ik durf helaas geen rondjes meer te knippen (maar daar komt een oplossing voor, zal ik straks meer over vertellen) en ben ik gewoon voor een ouderwetse polaroid gegaan. Het babystempeltje met het jongetje heb ik ook nog niet eerder gebruikt, omdat ik die vorige week op mijn verjaardagsfeestje kreeg van een hele lieve vriendin :-) En nu moet ik ophouden met kletsen en gewoon het kaartje laten zien:
Gebruikte materialen:
-Stempels & papier: Eline Pellinkhof
-Knijpertje, houten sterretjes en twine: Xenos

En ik ga zometeen iets héééél leuks doen. Mijn verjaardagscentjes uitgeven :-) Ik ga een Sixxix Big Shot machine kopen en een paar mallen erbij (rondjes, want die durf ik niet meer zelf te knippen/snijden). Duimen jullie mee dat-tie snel komt?
(Ik ga bij amazon.com bestellen, dus het kan eventjes duren).
Update: Het bestellen bij amazon.com is niet gelukt. Of nou ja, ik moest hele hoge invoerrechten en verzendkosten gaan betalen voor de machine. De mallen alleen kon wel, maar dat doe ik liever later een keertje. Of de machine komt en hoe de machine komt laat ik een andere keer weten.

Nog een hele fijne dag! Geniet van het mooie weer!

Liefs Mirjam

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! En de bigshot staat al heel lang op mijn verlanglijstje maar op dit moment hebben een aantal andere dingen mijn prioriteit. Dus geen idee hoe lang het nog gaat duren voor dat ie er bij mij komt! Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
    Ben benieuwd of je nog aan je bigshot gaat komen, succes met zoeken ;)
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een mooie kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen