donderdag 13 maart 2014

Liftchallenge #61

Ik kom de laatste tijd zoveel leuke challenges tegen, daar wil ik gewoon heel graag aan mee doen! Ook omdat het je een soort extra doel geeft aan het kaarten maken, het geeft je een stap in de goede richting... Zo kwam ik gisteren bij deze liftchallenge. Ik vind de kaart zo mooi en wilde 'em graag liften. En sowieso wilde ik bij het idee van vlinders blijven. Ik vind vlinders mooi, ze passen overal bij en dat is altijd handig. Ik maakte een beterschapskaartje:
Gebruikte materialen:
-Stempels: Marianne Design
-Plakparels: Action
-Papier: Boekenvoordeel
-Stans: Boekenvoordeel
-Paperclipje: zelf gemaakt met ijzerdraad


En met deze kaart wil ik dus meedoen aan de liftchallenge, maar dat was inmiddels wel duidelijk!

Liefs,

Mirjam

7 opmerkingen:

  1. erg leuk. Vlinders kunnen eigenlijk altijd voor elke gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten worden alsmaar mooier Mirjam, ze konden zo uit een speciaal winkeltje komen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes, je bent heel creatieve, net als de naam van je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, ben gek op stipjes, dus super leuk! Fijn dat je meedoet met de liftchallenge, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke liftkaart heb je gemaakt!
    bedankt voor je berichtje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, rustig en subtiel! Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen