vrijdag 14 maart 2014

Happiness, and loads of it.

Ik ben heel erg blij vandaag :-)
Woensdag vertelde ik over mijn plannen om een Big Shot te kopen en ook dat het een beetje mislukt was. Ik zei dat ik nog zou vertellen of de machine kwam en hoe... Ik had toen namelijk al een plannetje, dat had ik zelfs al besproken met iemand, maar het was de vraag of het zou lukken. Nu kan ik het al vertellen, het is gelukt!
Kijk maar:

Daar staat-tie, bovenop de kast. Zo snel al?! Ik zal het uitleggen, de moeder van mijn schoonzus is gisteren op de knotsgekke kaartendagen in den Bosch geweest. Ik mocht ook wel mee, maar kon niet i.v.m. school. Zij heeft voor mij de machine gehaald en nog wat mallen (rondjes :-)). Dat vind ik echt héél lief van haar, dat begrijpen jullie vast wel.
Natuurlijk ben ik 'em meteen gaan uitproberen en heb ik drie kaartjes gemaakt, n.a.v. een voorbeeld op Pinterest.

 Gebruikte materialen: 
-Stempel: Marianne Design (volgens mij)
-Papier: Boekenvoordeel
-Plakparels: Action
 Gebruikte materialen:
-Stempel: Hobbycraft
-Papier: Boekenvoordeel
-Plakparels: Action
-Twine: Lint&Meer
-Knoopje: uit de knopendoos

En natuurlijk moest ik ook een kaartje maken voor degene die mij zo blij heeft gemaakt.  
Gebruikte materialen:
-Stempel: Hobbycraft
-Papier: Boekenvoordeel
-Plakparels: Action

Dan heb ik verder nog een 'huishoudelijke' mededeling. Ik heb een tijdje op vrijdag de kaartendag gehad. Daar wil ik mee stoppen, het pas niet in mijn creativiteit om met schema's te werken ;-). Maar ik wil wel doorgaan met de uitdaging die ik voor mezelf bedacht had (alle schetsen van Mojo Monday een keertje maken)... Eigenlijk wil ik zelfs opnieuw beginnen. Ik zag namelijk ergens de nog vroegere schetsen, dus misschien kan ik wel gewoon bij 1 beginnen. Maar hoe ik dat dan ga laten zien, daar denk ik nog wel even over na!

Veel liefs en een fijne dag nog verder!
Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Oh wat een geluk dat je hem zo snel gevonden hebt!
    Je kaartjes zijn leuk geworden.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor.
    Daar ga je heel veel plezier aan hebben.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk dat iemand hem voor je kon meebrengen, zo had je hem toch nog snel! En wat een mooie kaarten kan je ermee maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel geluk ermee, daar ga je veel plezier mee hebben.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen