maandag 10 maart 2014

Bij Oma Dee: Maak géén kaart...

Nee, dan is het niet de bedoeling dat je helemaal niets maakt. Maar iets anders met papiertjes, stempeltjes en dat soort leuke dingetjes. Ik wilde eerst niet een doosje maken, maar wist niet wat anders. Toen vond ik hier een leuk patroon voor een doosje en kon ik het toch niet laten. Ik heb nog wel andere ideetjes voor het 'maak géén kaart' project, als ik vaker mee mag doen zal ik die ook gaan laten zien... (anders kan dat natuurlijk ook wel). Ik heb voor de kleuren roze en mintgroen gekozen omdat ik dat een hele toffe combi vindt.
Zo is mijn doosje geworden:
Ik gebruikte papier van de Lidl, Boekenvoordeel en Kruidvat. Plakparels van de Action, lint uit de lintenla, knoopjes uit de knopendoos, vilt van Paperandstring en een stempel van Marianne Design.

Zo ziet het doosje ervan binnen uit. Lekkere thee en een bonbonnetje erin. Bij nader inzien hadden er wel drie bonbonnetjes ingepast, maar ik denk dat mijn moeder het niet in dank af zal nemen als ik al haar bonbons hiervoor gebruik. 

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn doosje vinden. En natuurlijk wil ik met dit doosje meedoen met de uitdaging van Oma Dee.

Rest mij niet dan jullie een fijne dag toe te wensen! Dat moet vast lukken met dit heerlijke weer. Vandaag is voor mij ook een speciale dag, vandaag is het een jaar geleden dat ik tante werd. Met andere woorden: mijn nichtje is vandaag jarig (na mijzelf, schoonzussen en moeder is dit voorlopig de laatste verjaardag in ons gezin).

Liefs,

Mirjam



8 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi doosje, ik vind de kleur ook mooi, knap gedaan.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig doosje is het geworden Mirjam, echt knap gemaakt en heel mooi afgewerkt, ze zal hier zeker heel blij mee zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige doosje!
    Leuk zo gevuld met thee en bonbons.
    Mooie papiertjes heb je gebruikt zeg.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ik ken het model. Eigenlijk heel makkelijk om te maken, met een superleuk resultaat. Ik vind de kleurencombi ook zeer geslaagd. En schroom vooral niet om je andere ideetjes ook mee te laten doen met de uitdaging. Juist leuk! Tof dat je meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, echt een geweldig mooi doosje! Super leuk idee! :)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dit model, een om te onthouden! Mooi strak en vrolijk uitgevoerd ook. Leuk dat je meedoet aan deze uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd een mooi model. Leuk om ook eens te maken! Erg mooi en netjes afgewerkt ook. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen