vrijdag 14 februari 2014

Zelfgemaakte stempels

Helaas, vandaag weer geen kaartendag, sorry! Ik ben te druk geweest met het afmaken van mijn lapjesdeken en had echt geen tijd meer over om nog kaartjes te maken. Maar nu liggen alle spulletjes al klaar en straks ga ik meteen wat kaartjes fabriceren. Die zal ik niet voor vrijdag laten zien, want volgende week wil ik wel gewoon weer zo'n mooie kaartendag hebben.
Vandaag heb ik wel heel snel iets anders gedaan: gegutst!
Ik had zin om zelf stempels te maken, ik maakte een stempel met pijltjes:
En van een restje een stempel met ruitjes:

Het heeft natuurlijk wel met kaarten maken te maken ;-)
Of ik ze echt ga gebruiken weet ik nog niet, vast wel, want daar zijn ze tenslotte voor. Als jullie nog ideetjes daarbij hebben, hoor ik ze graag!

Liefs en een heel fijn weekend allemaal!

Xx Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Oee, hier heeft mijn moeder het dus ook altijd over! Ik koop nogal veel stempels, maar ik ben te inspiratieloos om het zelf te maken. En ik denk dat ik sowieso te lui ben. xD Maar het ziet er vet uit als ik het bij anderen zie!

    BeantwoordenVerwijderen