donderdag 27 februari 2014

Washi tape + polaroids

Drie verslavingen combineren, dat wilde ik met deze kaartjes doen. Eerst maakte ik een achtergrond met washi tape, vervolgens maakte ik polaroids en ik gebruikte de lettertang voor de tekst. Hartstikke leuk toch? Kijk maar:
Materialen:
Washi tape: lintenmeer & Xenos (als ik nog eens zulke kaarten maak probeer ik het tape iets langer te maken, dan valt het meer op!)
Scrapapier: Boekenvoordeel
Girafje: Digi
Lettertang: HEMA

Washi tape: Xenos, HEMA & Wibra (hier heb ik ze al iets verder laten uitsteken)
Scrappapier: Boekenvoordeel
Lettertang: HEMA
Girafje: Digi
Vilten sterren: Action

Sjonge, morgen ga ik alweer terug naar huis van de vakantie. Maar ook dan staan er kaartjes gepland, want morgen is het weer een officiele kaartendag!

Veel liefs,

Mirjam

3 opmerkingen:

  1. veilige thuisreis hoor :_) en je kaarten zijn as always prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer van die leukerts. Je bent echt een kei in de kaarten maken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen