maandag 24 februari 2014

Washi Tape + giraf

Ik beloofde vrijdag meer kaartjes. Vandaag laat ik jullie twee kaartjes zien die ik heel snel in elkaar gezet had. Het inkleuren + uitknippen van het girafje was nog het meeste werk. Ja, ik heb weer het lieve girafje gebruikt voor deze kaarten. Verder gebruikte ik washi tape dat ik scheurde:
Materialen:
Washi Tape: Xenos & Wibra
Lettertang: HEMA
Girafje: Digi

Materialen:
Washi Tape: Wibra, Xenos, HEMA en Action
Lettertang: HEMA
Girafje: digi

Hopelijk vinden jullie de kaartjes mooi! Morgen staan er weer twee kaartjes op de planning...!

Liefs en een fijne dag!

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. wat een schatjes zeg ♥ enorm mooi enne je kaartjes hebben een plekje op mijn blog gekregen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi, echt een leuk gebruik van de washi tape,
    en zalige giraf!!

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er prachtig uit en zo simpel eigenlijk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen