vrijdag 28 februari 2014

Vrijdag kaartendag #9

Leuk dat ik dit berichtje op de 8e kaartendag schrijf :-) Maar als het goed is reis ik vandaag weer terug naar Nederland. Enerzijds jammer, maar ja, aan alles komt een einde hè! Vandaag is mijn schoonzus jarig (ja, mijn verjaardag is altijd het begin van het verjaardagsspektakel bij ons thuis) en daarom heb ik vandaag ook verjaardagskaartjes voor jullie. Weer lekker met de goeie ouwe polaroids.
Materialen:
Papier: Boekenvoordeel
Stempel: Marianne Design
Lettertang: HEMA
Plakparels: Action
Materialen:
Papier: Boekenvoordeel
Giraf: Digi
Lettertang: HEMA
Plakparels: Action
Knopen: Uit de knopendoos
Materialen:
Papier: Boekenvoordeel
Giraf: Digi
Lettertang: HEMA
Plakparels: Action

Zo. En nu komt er een einde aan de geplande berichtjes. Maar ik zal vast wel veel te vertellen/laten zien hebben.

Veel liefs!

Mirjam

1 opmerking:

  1. Leuke kaartjes weer en ik hoop dat je een leuke vakantie gehad hebt.

    BeantwoordenVerwijderen