vrijdag 21 februari 2014

Vrijdag kaartendag #8

Na twee weken afwezigheid is-tie er weer, de kaartendag! En ik heb zo veel kaartjes de afgelopen week gemaakt (bijna 20), dat ik besloten heb om ze niet allemaal tegelijk te laten zien!
Ik heb namelijk ontdekt hoe je blogberichten van tevoren kans schrijven en dat ze later gepubliceerd worden... Dus volgende week komt er iedere dag een berichtje met 2 à 3 kaarten die ik laat zien! Is dat niet leuk? Zelf ben ik op vakantie, lekker een weekje wintersporten. Hopelijk kom ik heelhuids, een jaartje ouder en helemaal opgeladen terug.
Vandaag laat ik jullie 3 kaarten zien. En nee, geen ervan heeft met de uitdaging te maken... want ik ben compleet verslaafd geraakt aan kaarten maken met polaroids. Het begon met deze:
Materialen:
Stempel: Don&Daisy van Marianne Design
Onderzetter (want dat is het gewoon): gekregen via TJP
Scrappapie: Boekenvoordeel & Action
PLakparels: Action
Lettertang: HEMA

Erna maakte ik er nog velen (waarvan jullie er volgende week ook een paar gaan zien). Waaronder deze twee lieve kaartjes. Het girafje op beide kaarten is een kleurplaatje die ik verkleind en geprint heb. Ik zag hem al bij Anna Laura, toen ik googelde op zwart-wit plaatjes vond ik het girafje bij nukleuren.nl (geloof ik). Ik ben verliefd op het girafje. Maar girafjes vind ik altijd al leuk...
Materialen:
Papier: Boekenvoordeel
Plakparels: Action
Lettertang: HEMA

Materialen:
Papier: Boekenvoordeel
Plakparels: Action
Lettertang: HEMA

Bij deze twee kaarten heb ik ook de randjes beinkt (noem je dat echt zo?) met stempelinkt in bijpassende kleuren. Een tijd geleden kocht ik hier een compleet pakket en heb dus aardig wat kleurtjes die matchen.

Dit is mijn post voor vandaag. Maandag komt er dus meer. Waarschijnlijk is er wel internet op de vakantiebestemming, maar mijn eigen laptop kan sowieso niet mee :-( Maar ik kan dus wel jullie blogs lezen en reageren en jullie reacties lezen!

Welke kaart van vandaag is jouw favoriet?

Een fijne dag!

Liefs Mirjam


6 opmerkingen:

  1. Heb ook jou blog gevonden!
    Wat leuk dat we even oud zijn én dat je meedoet aan mijn winactie.
    Ben je ook gaan volgen. Wat een lieve kaartje zeg!
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je heerlijke vakantie!
    Je kaartjes zijn zo super super leuk!!

    Wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo een weekje op vakantie. Veel plezier. Enne je kaartjes zijn weer heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geniet maar lekker !!!
    wat een prachtige kaarten weer ...enne de mijne zijn aangekomen alle 4 even mooi ♥♥♥♥♥ dank je wel in het volgend blog staan ze op de foto hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoop dat je het leuk zal vinden! Hoe en wat kan je zien op mijn blog
    http://vivke2001.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen