donderdag 20 februari 2014

Uitslag Give Away

Lieve allemaal,

Het fototoestel zit al ingepakt, helaas... Want, ik ga bijna op vakantie. Daarover zal ik morgen nog wel meer vertellen, want uiteraard staan de kaarten die ik jullie morgen wil laten zien al op de foto.
Maar daar ging het niet over. De titel zegt: uitslag give away.

Ik scheurde heel simpel strookjes papier, schreef namen van deelnemers op (helaas Vee, je was net te laat) en liet mijn beste vriendin, die toevallig, net als een paar keer eerder deze week, op bezoek is, een briefje trekken.

En dan nu, tromgeroffel... want, welke naam stond er op het briefje? *Spannende muziek, bijvoorbeeld die ze bij widm gebruiken als iemand een rood scherm gaat krijgen*.

Jenneke is de winnares van het kaartenpakketje. Stuur je me je adres? Dan kan het pakje morgen nog in de brievenbus gedaan worden voordat ik naar de vakantiebestemming vertrokken ben.

Niet gewonnen? Niet getreurd, ik beloof hierbij plechtig dat ik nog eens vaker kaartenpakketjes verloot. En je kunt natuurlijk altijd nog meedoen aan mijn andere give away...

Veel liefs en een fijne avond allemaal!

Mirjam

(+ best friend)

6 opmerkingen:

  1. Jenneke wat leuk!!! en jij een fijne vakantie
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Jenneke, je krijgt een mooi stel kaarten! En jij geniet van je vakantie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jemig wat een bofkont ben ik zeg ik vind ze enorm gaaf ♥ thnxxxxxx dinneke :-) van mirjam
    thnxxxxx voor de feliesssss hier ook
    wens ik je alvast een hele fijne vakantie toe
    ik kan zo gauw niet een email adres vinden dus dan maar hier hoor
    jenneke van maurik

    de koeldert 6
    4181 CK waardenburg

    xxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, domme ik, was ik vergeten te vermelden. Mijn mailadres staat onder het tabje snail mail. Anywayz, het pakketje is vandaag op de post gegaan! Hopelijk heb je ze nog voor het weekend!

      Xx Mirjam

      Verwijderen