maandag 17 februari 2014

Mojo Monday 333 + vraagje

Hi,

Het kaartenmaakvirus heeft me weer in zijn greep (evenals het verkoudheidsvirus, maar dat terzijde). Aangezien ik voor vrijdag al aardig wat kaartjes heb die ik kan laten zien, kan ik net zo goed vandaag mijn kaart n.a.v. de Mojo Monday Sketch van deze week showen. Ik werd op slag verliefd op de schets, maar vond het eerst wel moeilijk om het goede papier bij elkaar te zoeken, dat is uiteindelijk toch gelukt, vind ik zelf:
\
Gebruikte materialen:
-(Te leuk) scrappapier van de Boekenvoordeel
-Gekleurd papier van de HEMA
-Plakparels van de Action
-Happy Birthday Stempel van Hobbycraft

En dan wil ik ook nog een vraagje stellen. Ik kleur stempels (waar inkleuren nodig is) altijd in met potlood, maar nu begin ik steeds meer te kijken naar de Distress Markers van Tim Holtz. Zijn er mensen die ervaring met deze Markers hebben? Werken ze goed? Zijn ze het geld waard? Dit vraag ik in verband met mijn verjaardag die met rasse schreden nadert... 
Ik hoop dat er mensen zijn die me ermee kunnen helpen!

Rest mij nu niets anders dan u allen een fijne dag toewensen!

Veel liefs,

Mirjam

2 opmerkingen: