maandag 3 februari 2014

Mojo Monday 331 - I love you!

Ja, ik houd van Mojo Monday. Maar dat moge inmiddels duidelijk zijn. De schets van deze week is weer erg mooi en ik kon het niet laten jullie nu al mijn kaartje te laten zien:
Ik wilde graag 'nieuw' scrappapier gebruiken (wat ik bij de Boekenvoordeel had gekocht vorige week) en het rode in combinatie met de hartjes op de schets maakt het een superzoete kaart. Voor Valentijnsdag? Hmm, dat sla ik liever over...;-). Neemt niet weg dat ik het heerlijk vind om zulke lieve kaartjes te maken! En wie weet wat er in 11 dagen kan gebeuren... ;-)
Gebruikte materialen:
Scrappapier: Boekenvoordeel
Vilt (voor de hartjes): Paper&String
Stempel: Marianne Design
Plakpareltje: Action

En met deze kaart kan ik mooi meedoen aan de contest van Mojo Monday!

Allemaal een fijne dag, morgen meer nieuws over een haakprojectje (de deken slaan we deze week een keer over, daar heb ik vrijwel niets aan gedaan... Maar iets anders...)

Veel liefs,

Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Met deze supermooie kaart lukt het vast om een prijsje in de wacht te slepen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a darling card. Thanks for playing Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes met de wedstrijd in elk geval is ie reuze mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi en lief kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, mijn dochter zou deze prachtig vinden. Die houdt van hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen