dinsdag 18 februari 2014

Mini Give Away

Ondanks dat mijn andere Give Away nog loopt wil ik vandaag een mini give away houden! Dit omdat het vandaag precies een jaar geleden is dat ik mijn blog nieuw leven ingeblazen heb. Omdat dat blog in het teken stond van 3 kaarten die ik gemaakt heb en ik nu ook weer helemaal (of nog steeds?) besmet ben met het kaartenmaakvirus wil ik een kaartensetje verloten. De kaarten die ik ga weggeven lijken op de kaarten op de foto:


Ze zullen iets anders zijn, iets andere kleurtjes, maar verder met hetzelfde girafje en hetzelfde voetballende jongetje, dezelfde tekst en dezelfde indeling (met polaroids... had ik al verteld dat ik daar verslaafd aan was?)

Je kunt de kaartjes gebruiken om op te sturen. Natuurlijk zit er ook een kaartje voor jou bij (nog een verrassing hoe die eruit ziet!)

Wil je kans maken op een kaartensetje? Reageer dan voor donderdagavond, 20 februari 2014,  19.00 op deze blogpost met 'Ja, ik wil' (of iets anders, iets originelers mag ook). Je hoeft geen volger te zijn van mijn blog, al vind ik het natuurlijk wel erg gezellig als je dat toch gaat doen! Ook hoef je geen reclame te maken, het mag wel!
Als je wint wil ik graag zo snel mogelijk je adres hebben zodat ik de kaarten vrijdag nog kan opsturen. Anders zul je helaas een week moeten wachten, maar daarover later meer!

Veel liefs en een fijne dag!

Mirjam

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag! En ik wil echt wel heel graag meedoen voor je mini give away, ook al had ik me voor de andere ook al opgegeven! Ik zal een linkje plaatsen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, originele kaarten zijn altijd leuker dan gewoon gekochte. Dus doe ik heel graag mee voor dit kaartensetje.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O zo een leuke, originele kaartjes!!!
    Het is altijd o zo fijn om iemand een zelfgemaakt kaartje te kunnen sturen
    Of er eentje te krijgen ...
    Ik doe dus heel graag mee!!!!
    Fijne avond
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo ik had je bericht wel voorbij zien komen maar kon niet op blogs komen... nog op tijd view!!!!ik vind ze net als de andere dames kei gaaf ♥ en doe heel graag met je mee enne feliessss met je blog verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie post...ben weer online nu met een ander naam ...geen mijn simpel haakjes maar...mijn bolletje wol... welkom weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg, ik doe heel graag mee! Ik ben gek op zelfgemaakte kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik wil :-)
    Sinds ik je lang geleden een keer een snailmail heb mogen sturen (die met zwart-wit en takkie) volg ik je blog.
    Mooie kaartjes, dus ja, ik waag graag een kansje!

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als ik nu beweer dat ik vanuit amerika post....ben ik dan nog wel op tijd????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het natuurlijk niet tracken... het is leuk geprobeerd in ieder geval :-)

      Verwijderen