zaterdag 15 februari 2014

Maak een ronde kaart: uitdaging Bij Oma Dee

Ik kwam terecht op het blog Bij Oma Dee en ik vond het daar leuk... Ondanks dat ik 's avonds zou gaan haken (afspraak die ik met mezelf had gemaakt) ben ik gisteren tóch een kaartje gaan maken voor de wedstrijd van het blog. Een ronde kaart. Heel erg eng, ik heb nog nooit een ronde kaart gemaakt en ik heb geen ronde kaarten en ook geen mallen/stansen om rondjes te maken. Dus heel prehistorisch met een passer aan de gang gegaan en op zich is het wel een mooie rondje geworden...
Ook heb ik sinds gisteren een nieuwe 'verslaving'. Kaartjes maken met een soort polaroids, die je zelf maakt. Superleuk in combinatie met 'gebeurteniskaartjes' (verloven, trouwen, geboorte). Don & Daisy mochten aantreden en nog wat andere spulletjes en uiteindelijk is het kaartje zo geworden:

Gebruikte materialen:
-Stempel: Marianne Design
-Lichtroze papier: Boekenvoordeel
-Donkerroze papier: Action
-Plakparels: Action
-Onderzettertje: Gekregen via Tante Jannies Postkamer
-Tekst: Zelfgemaakt met lettertang van de HEMA (Oh, dat is trouwens mijn tweede nieuwe verslaving. En heel handig, want je kunt alle tekst maken die je maar wilt!)

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden!

Veel liefs en een goed weekend toegewenst,

Mirjam


5 opmerkingen:

  1. ik vind dat wij korting (als dat nog mogelijk is, het is al zo goedkoop) bij Action moeten krijgen, voor alle reclame die we maken!!
    haha, en afspraken maken met mezelf, ik moet dat ook doen...anders begin ik 1001 dingen en maak ik niets af !
    ik maak vooral grote kaarten voor de verjaardag van de kinderen in de klas, maar nog nooit een ronde hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een prachtig kaartje, speciaal door de ronde vorm!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs leuk dat je zo enthousiast bent. En hoe leuk dat je zoveel moeite hebt gedaan om een ronde kaart te maken. Tof met de polaroids! Bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd is dit! En wat leuk dat je bij ons bent blijven hangen en hebt doorgezet met deze kaart, BedankT!

    BeantwoordenVerwijderen